Hejsan!

dålig uppdatering nu igen men jag måste tyvärr säga att tiden inte riktigt har räckt till. Fler timmar på dygnet och jag skulle uppdatera er som aldrig förr ;)

Att renovera kök innebär mer än vad man tror. Alla dessa små saker som man inte tänker på annars, fan för dom!
Detta har medfört att jag har flyttat hem till mamma på obestämd tid och delar nu rum med min bror igen.. har dock tvingat iväg honom för det mesta, han har inte misstyckt!!
Måste också påpeka vilken lyx det är att bo hemma, ibland önskar jag att jag aldrig hade flyttat..
Att kommaa hem till ett dukat bord och färdigmat är det bästa! Att vakna på morgonen och inse att du kan äta världens frukost för att allt finns i kylen! Det är ren lycka!

Fan va lätt allt var när man bodde hemma, ångrar idag att jag inte uppskattade det på samma sätt då!


Kommentera inlägget här :