Tisdag!

Goddagens!
 
Vad är det för väder?! Jag vill ha vår och det är nu!
Det bästa är att man redan hade planerat och glatt sig över att våren var på g,
solglasögonen och skinnjackan var framme och vände..
därför gör det ont i hjärtat när man ser all snö falla ner mot marken!
 
Ringde precis Jenny och klagade över hur tråkigt jag har det här nu..
Det finns "inget" att göra och jag är sugen på något gott..
Tur att bästaste Jenny slog slag i saken och tar sitt pick och pack och kikar förbi ett tag!
Det är tur att jag har dig Jempa!
 
Ikväll kommer det även en person och hämtar min soffa så från och med nu äger jag inget..
det känns mer eller mindre så iaf.. Sängen är min enda vän..
Inget köksbord, ingen soffa och inget kök! Jag får helt enkelt käka på golvet och bosätta mig i sängen.. Förhoppningsvis under en kort period, fungerar det inte så får jag flytta hem till mamsen! Det är ett alternativ!
 
Funderar på att införskaffa mig denna skylt att ha på ytterdörren!
 
 
Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentera inlägget här :