15 snabba frågor!

1. Hur gammal är du? 23

2. Hur gammal känner du dig?
Jag känner mig som min ålder.

3. Vad har du gjort i dag? Duschat, åkt till jobbet och jobbat.

4. Vilken film såg du senast? Taken 2

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Är du besatt av någonting?
Mycket.. Men min mobil är i topp!

7. Är du rädd för blod? Nej

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Soffan i personalrummet.

10. Vilken färg är dominerande i din garderob? Tyvärr svart

11. När vaknade du i dag?
06:15

12. Vilken är din favorithögtid? Julafton hos mormor och morfar med släkten!

13. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I solen, så jag säger Thailand.

14. Vad lyssnar du på just nu? Regnet som smattrar på fönsterbrädan.

15. Har du någon gång brutit ett ben? Jag har brutit armen.

Kommentera inlägget här :