Då och nu

Det var ett tag sen, kan inte annat än att skratta när jag läser mina tidigare inlägg!
Det har hänt endel sen sist... Jag har fast jobb på en förskola i Sundbyberg sedan November 2010 och 2011 köpte jag mig en lagom stor lägenhet i Kallhäll! Trivs som fisken i vattnet..
Som om inte det vore nog så ska jag till våren börja att plugga, det trodde ni inte va.. vem kan förvänta sig att tjejen som hatar skolan ska börja plugga och har 3,5 år framför sig i skolbänken.. Dock bara på distans så jag kommer att jobba som vanligt mån-tors och vara i skolan på fredagar :) Detta kommer bli så jävla bra!
2013 kommer att bli mitt år ;) Just nu mår jag så jävla bra och trivs med allt runt om kring mig! Jag har ett bra jobb, en familj som jag älskar och vänner som stöttar mig i vått och torrt, vad mer kan man begära!

Ska försöka uppdatera oftare nu när jag har motivationen!
puss o kram!
 

Kommentera inlägget här :