Godmorgon!

Vilken kväll de blev igår! Det är oftast oplanerade kvällar som blir bäst och så var fallet igår!
 
Jag hade precis satt på en film och lagt mig i soffan när Emma ringer. Hon hade fått i sig lite vin och var glad i hatten. Hon ville hitta på något roligt så jag sa att hon kunde komma hit så kan vi klura ut något. Efter 15 min kommer Emma och med sig har hon Danielle, Billie, Nicklas, Alvari och Pontus!
Vi körde singstar och drack lite vin, riktigt trevligt!
 
När klockan börjar närma sig 23.00 funderar vi på om man kanske skulle gå ut och ta någon öl också, man blir ju lätt uttråkad av att bara vara hemma dessutom är de löne helg och de är då folk tar sig ut. Sagt och gjort Emma ringer en taxi som hämtar oss och vi börjar åka mot Jakobsberg,i taxin får jag ett mess av Veronika som undrar vi ska haka på till Garbo.. Sagt och gjort, vi brukar inte tacka nej till Garbo liksom...
vid 00.00 kliver vi in på Garbo och hade en av de roligaste kvällarna ever! Tack tjejer!
 
 
 

Kommentera inlägget här :