Sötsugen!

Jag var ju tvungen att testa Zumba direkt när jag kom hem idag, satan vad roligt. När man har lärt sig alla stegen tror jag det kan bli riktigt bra. Det bästa med allt är ju att det är roligt och sån grymt bra musik :D Absolut värt 399 kronor. 
 
Nu på kvälls kvisten har jag fått extremt sötsug. Första gången jag får de sedan jag slutade äta socker. Det blir ju itne bättre av att man tittar på "hela Sverige bakar". Apropå de så tycker jag att det är ett himla trevligt program. Jag är en riktig sucker för matlagning och baknings program! Följer det mesta inom matlagning och bakning. haha!
 
Nu ska jag unna mig en liten fruktsallad med äpple, apelsin och kiwi samt en kopp kaffe :)
Apropå de så har jag tid för nagelförlägning imorgon, det är mitt sätt att unna mig på. Istället för sötsaker eller andra onyttigheter så ska jag unna mig saker som jag mår bra av. Nästa månad kanske de blir en ansiktsbehndling.. vem vet!
 
 
 
Ha en trevlig kväll!
 

Kommentera inlägget här :