En bit närmre målet!

Idag vägde jag mig för första gången efter min sjukdom o skit..
Har inte riktigt vågat det tidigare eftersom att jag trodde att vågen
skulle visa att jag hade gått upp några kilon.
Iochmed att jag var sjuk och har käkat penicillin har min energi inte riktigt vart med mig vilket har resulterat i att jag inte har rört på mig så mycket som jag kanske borde ha gjort.
Men idag tog jag steget och vågen visade -6kg! wihoo!!!

Nu har jag nått ett delmål och tänkte att det var dags att testa två par jeans som jag har liggandes i garderoben.. Och dom satt som en smäck! Fan va glad jag är :)



Kommentarer :

#1: Ia

Jag blir så glad för din skull. Jag har sagt det förr men jag måste säga det igen. Du är helt fantastisk! Kram på dig min lilla skrutt...

skriven
#2: Annika

Grattis! Du är så jäkla duktig:-) love you

skriven

Kommentera inlägget här :