Bakterier och hosta

 
 
 
Godmorgon och förlåt för min grymt dåliga uppdatering, skäms lite!
 
Vet ni vad som har hänt? Fröken har blivit sjuk IGEN!
Jag vart så sjukt arg när jag vaknade upp igår med feber och hosta. Så jag samlade de få krafter som fanns kvar och gick ner till vårdcentralen. Där fick jag prata med jordens bästa läkare, han förstog mitt problem och tyckte synd om mig! Tack för de!
 
Har iaf fått antibiotika som ska ta bort bakterien som jag har i kroppen, kör dubbel dos doxyferm och hoppas att det ska bli bra! Är sjukskriven hela veckan men snart mår jag nog bättre hoppas jag!
 
Ligger just nu i min brors säng hemma hos mamma, snacka om att man känner sig liten när man inte ens kan ta hand om sig själv. Febern är på topp och jag har nog lite över 39 grader.
 
Hoppas ni har förståelse över att bloggen kommer att bli åtsidosatt.
 

Såhär planerar jag att ligga i 5 dygn, dricka vatten och knapra piller.
Får inte glömma min bästa vän hostmedicinen heller,
Cocillana is tha shit!
 
Take care!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ia

Men gumman då. Här får du krya på dig kramar.

skriven
#2: Mormor

Stackars dig! Det är tryggt att vara hemma hos mamma. Krya
På dig och tack för senast! Tänker på dig! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :