Sista timmarna som tjugotreåring!

Nu är det lite mer än två timmar kvar på mitt liv som 23åring. Imorgon smäller det och jag blir 24.
 
Men jag måste ändå säga att jag är nöjd över året som gått. Jag har ett bra jobb som jag trivs på, jag har en grymt fin lägenhet som jag har köpt, jag har vänner som jag mår bra av att vara med och jag har en familj som stöttar mig i vått och torrt..
 
Under året som gått har jag även startat denna blogg och med hjälp av er har jag lyckats gå ner 26 kg. Vilket jag innan trodde var omöjligt men icke. Fy sjutton vad jag är stol över mig själv!
 
Hoppas att mitt år som 24åring blir minsta lika bra, kanske även bättre :)
 
 

Kommentarer :

#1: Ia

Hipp hipp Hurra o jätte grattis på dig! Du har varit kanon duktig o stark. Kör på, vi finns för dig. Stora kramen på dig

skriven
#2: Annika

Du är fantastisk! Du gör mig så stolt, att ha lgh o jobb man trivs i är viktigt. Att dessutom kämpa mot vikten på ett fantastiskt sett klarar inte vem som helst! Du är bara bäst! Dessutom får du morsan att gråta floder när hon läser din blogg:-) Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :