Godmorgon!

När man äntligen kan få sova ut ett par timmar så vaknar man kl åtta.
Det sista jag lovade mig  själv innan jag gick och la mig igår var att jag skulle
ta en låååååång sovmorgon idag, men icke..
Här sitter jag nu i soffan och väntar på att tvätten ska bli klar.
Hade tur att tvättstugan var ledig när jag vaknade så jag sprang ner och tvätta mina träningskläder.
Tänkte gå till gymmet sen när kläderna har torkat och jag har samlat krafter..
 
Borde egentligen vara hemma och fixa allt inför imorgon då vi ska börja med mitt kök.
Hatar att bo här nu, det är kaos, men tanken på att det kommer bli så jävla bra gör att man står ut!
 
Jag längtar tills mitt nya kök är på plats och tills att jag får ett eget sovrum! Wihoo!
 
En efterlängtad kaffe och solen som skiner in vardagsrummet får starta denna perfekta lördag!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :