tionde mars

 
 
 
Söndag och snart är helgen slut igen..
Idag ska jag ta det lung tänkte jag, ska försöka tvätta och fixa lite innan jag ska träna ikväll :)
 
Igår var jag galet effektiv.. Började dagen på IKEA med mamma och Johan, tog en sväng förbi Stadium och jag kom ut med ett par nya skor, två tröjor och ett par byxor.. Effektiv shopping när den är som bäst!
Sedan åkte vi vidare till K-Rauta, jag köpte en skruvdragare, flyttkartonger och två blommor, fick skjuts hem och sen gick jag till hemköp och handlade. Sen var det vila tänkte jag men så vart det inte riktigt, packade ner hela köket i kartonger och skruvade ner hyllor och dylikt från väggarna..
Ett träningspass i sig, men jag hann faktiskt även med en promenad i solen!
 


Nu ska jag försöka göra någon nytta, kankse börja med att äta frukost så att jag orkar med mig själv senare..
När jag är hungrig är jag ett otrevligt vrak, fråga mamma ;)
 
Ha en underbar dag i solen och ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentera inlägget här :